خیابان صنعتگر همدان به همت شهرداری منطقه ۳ با هزینه‌ای بالغ بریک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عصر امروز مراسم افتتاح خیابان صنعتگر با حضور شهردار همدان، رئیس و اعضای شورای شهر همدان و جمعی از کسبه این خیابان برگزار شد.

محمدرضا فیض‌منش مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان بیان کرد: ساخت معبر صنعتگر به منظور رفاه حال اهالی این منطقه در دستور کار گرفت.

او با اشاره به اینکه این طرح بر اساس ردیف بودجه مصوبه سال جاری با اعتبار داخلی شهرداری منطقه ۳ و با هزینه‌ای بالغ یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است ادامه داد: عملیات اجرایی این خیابان در طول ۲۰ روز به طول انجامید و در مدت زمان کوتاهی به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به اینکه عرض این معبر ۱۲ متر و سطح آن ۶ هزار متر مربع است گفت: این معبر حاصل تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شهرداری منطقه ۳ و دیگر مراکز مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم ابراز داشت: افتتاح این طرح نشان از خدمت رسانی شهرداری در تمام مناطق اعم از پایین و بالای شهر دارد.

محمود مسگریان گفت: شورای شهر همدان خواستار توسعه متوازن شهر است به طوری که همه مردم در تمام نقاط شهر از طرح‌های عمرانی که سبب تسهیل در امور است بهره‌مند شوند.

شهردار همدان نیز در بخش دیگر این افتتاحیه بیان کرد: در بحث طرح‌های عمرانی منطقه ۳ اقدامات گسترده و بزرگی صورت گرفته اعم از تفکیک سایت ۳۶ هکتاری بلوار امام خمینی (ره)، تعریض بلوار سردار همدانی به سمت فرودگاه، کف‌سازی سرگذر، پارک ۶/۵ هکتاری و ... که جای تقدیر و تشکر دارد.

سیدمسعود حسینی با تأکید بر اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر به عنوان ابروی شهر جزو برنامه‌های اصلی باید در دستور کار گیرد اضافه کرد: در سال جاری بالغ بر ۶۰ هزار تن آسفالت ریزی معابر انجام شده که ۳۵ هزار تن از این میزان معادل ۵۰ درصد در شهرداری منطقه ۳ صورت گرفته است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.