معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شهرداری همدان در اجرای طرح‌ها از شهرداری کشور پیشرو‌تر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سالاری معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان در نشست هم اندیشی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان ضمن اشاره به انجام بازدید گسترده از شهرداری‌های کشور در بازدید از اقدامات شهرداری همدان بیان کرد: شهرداری همدان از بسیاری از شهرداری کشور پیشرو‌تر است و بسیاری از طرح‌های انجام شده قابل تقدیر می‌باشند.

اودر ادامه معاون خدمات شهری شهرداری همدان استفاده از تجربه‌های گوناگون مدیران شهری و بهره مندی از دانش روز در نحوه عملکرد مدیریت شهری را بسیار مثبت و مهم دانست و اظهار داشت: هدف از این اقدام تبادل اطلاعات و تجربه‌های کسب شده در حوزه مدیریت شهری به منظور ارتقا در بهبود خدمات رسانی به شهروندان بوده است.

حسین مردانی تأکید کرد: در کنار اقدامات صورت گرفته جهت تسریع در اجرای طرح‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم و رعایت شاخصه‌های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای طرح‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

در ادامه حسین مردانی در هنگام بازدید میدانی از مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب ضمن تاکید بر جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر همدان گفت: این مرکز در حریم شهر همدان به مساحت ۸ هزار متر مربع اختصاص یافته که اقداماتی از جمله دیوار کشی کامل محدوده، تجهیز سوله، ساخت کلینیک عقیم سازی، نگهبانی، استخر گندزدایی انجام گردیده است که پس از عملیات زنده گیری اقدام به فرآیند ضد عفونی، واکسیناسیون، انگل تراپی، عقیم سازی، پلاک کوبی و در نهایت رهاسازی در طبیعت می‌شوند.

مردانی نکته مهم این هم‌اندیشی را معرفی نهادها، برنامه‌ها، چارت‌های سازمانی، شرح وظایف و طرح‌های اجرا شده در جهت ارتقای مدیریت شهری و به منظور بهره‌برداری بهتر از طرح‌ها و انتقال تجارب و زیرساخت‌های اولیه و ارائه فعالیت‌های خلاقانه بیان کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.