کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: روند کاهشی دمای هوای استان که از شب گذشته شروع شده تا اواسط هفته آینده تداوم دارد و پیش بینی می‌کنیم که تا هشت درجه سانتی گراد کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،خبات قمری کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به کاهش سه درجه‌ای دمای هوای استان طی شبانه روز گذشته، افزود: در پی این کاهش دمای هوا، شرایط یخبندان شبانه و صبحگاهی بویژه از روز یکشنبه بر اکثر نقاط استان حاکم می‌شود.

قمری ادامه داد: در شبانه روز گذشته قاملو با دمای یک درجه خنک‌ترین و سلین با دمای ۲۴ درجه گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج نیز مابین ۶ و ۱۷ درجه در نوسان بود.

او اضافه کرد: در این مدت قاملو با ۶ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان داشت و پس از آن قروه، سقز و موچش پنج، کامیاران و زرینه سه، یاسوکند و بابارشانی ۲، دهگلان، بیجار، سنندج و بانه یک میلی‌متر بارندگی داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان  افزود: امروز به صورت پراکنده بارش باران در برخی از نقاط استان مشاهده می‌شود، اما روز جمعه فقط در نیمه شرقی و شهر‌های قروه و بیجار احتمال بارش وجود دارد.

قمری یادآور شد: وزش باد همچنین امروز و فردا قابل ملاحظه است که سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.