اجتماع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان باحضور مردم، مسئولان استانی و حجت الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و دانش آموزان در زنجان  برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکارد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را به نمایش گذاشتند. 

در این مراسم باشکوه حجت الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه به عنوان سخنران اصلی برنامه گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی مردم هوشیار تقابل دو جریان توحیدی و غرب گرایی را نشان دادند.

او  افزود: باید دشمن شناس بود و این دشمن شناسی بار‌ها در قرآن اشاره شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: اکنون اگر دشمن بخواهد یک ضربه وارد کند ۱۰ ضربه خواهد خورد و امروز آمریکا ضعیف‌تر از آن است که ادعا می‌کند.

 یوم‌الله ۱۳ آبان

تسخیری گفت: امروز وحدت و همدلی زنجانی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی است و برگ دیگری از قدرت و انسجام ملت ایران در تاریخ اسلام در حال رقم خوردن است.

او افزود: حضور پرشور مردم نشان از اقتدار و عظمت نظام مقدس انقلاب اسلامی است که از کودک و بزرگ و پیر و جوان همه یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و ظلم و استبداد را محکوم می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: علاوه بر حضور دانش آموزان و دانشجویان دیگر قشر‌های مختلف مردم با فریاد بلند و طنین شعار‌های کوبنده ضد استکباری نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی در راس آمریکا اعلام می‌کنند.
یوم‌الله ۱۳ آبان
حجت الاسلام تسخیری گفت: ۱۳ آبان سند وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است و ایستادگی در مقابل آمریکا، شناخت ماهیت آمریکا و احیای مفهوم مردم و دولت از جمله از درس‌هایی است که باید از ۱۳ آبان بگیریم.

حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان می‌دهد که آن‌ها هیچگاه توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند و آرزوی برچیده شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

قطعنامه سراسری و اجتماعی مردمی یوم الله ۱۳ آبان در زنجان هم در این راهپیمایی  قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است:

خداوند کریم و نعیم را سپاسگزاریم که به ملت ایران توفیق داد در پرتو نعمت اسلام و ولایت و رهبری‌های حکیمانه و پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره)، خلف صالح و شایسته ایشان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) پرچمدار احیای تمدن نوین اسلامی در عصر طاغوت و جاهلیت مدرن شوند و الگوی نجات بخشی از زندگی عزتمندانه و شرفتمندانه و رو به سوی فلاح و رستگاری را پیش روی جامعه بشری بگشایند.

ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی امام راحل، تبعیت از منویات و مقام معظم رهبری را رمز موفقیت و ضمانت پیش‌روندگی انقلاب اسلامی دانسته و بر پایبندی به اصل ماندگار و مترقی ولایت فقیه به عنوان مبنای اساسی عزت و اقتدار ایران اسلامی، همبستگی و وحدت ملی را تکلیف شرعی آحاد مردم، مسئولین و جناح‌های وفادار به انقلاب و رکن رکین موفقیت‌ها پیروزی‌های ایران اسلامی دانسته و هرگونه اقدام و عمل تفرقه افکنانه و وحدت شکنانه در کشور را محکوم می کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.