شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

یوالله ۱۳ آبان نماد انقلابی به رهبری مردی فرزانه و پیش آهنگی نسلی جوان و شهادت طلب است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش، اذان شهادت سر داده اند.

یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه بزرگمردانی است که جاودانگی استکبارستیزی را برگرفته از اسلام ناب به بار نشانده اند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باحضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به دنیا اعلام خواهند کرد که با تبعیت از مکتب عاشورای حسینی در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد و تا آخرین نفس از مبارزه علیه ستمگران و مستکبران جهان دست نخواهند کشید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن ابراز تنفر و برایت از همه مستکبران عالم به ویژه شیطان بزرگ، آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل مزدورشان، از مردم ولایی، قهرمان و همیشه در صحنه استان زنجان دعوت می کند تا با حضور باشکوه خود در اجتماع عظیم یوم الله ۱۳ آبان که ساعت ۱۰ صبح  روز پنجشنبه در پیاده راه سبزه میدان برگزار می شود، یک بار دیگر به همه مستکبران عالم اثبات کنند که مطیع امر، ولی زمان خود بوده و تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب دفاع خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.