مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از استقرار پایگاه‌های جذب حامی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.

استقرار پایگاه‌های جذب حامی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی پر شور مردم انقلابی استان زنجان پایگاه‌های ثبت نام از حامیان برپا می‌شود گفت: این پایگاه‌ها در مسیر راهپیمایی ازسبزه میدان به سمت میدان انقلاب در شهرستان استقرار می‌یابد.
 
او با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان زنجان استفاده از ظرفیت‌های موجود برای کمک به مددجویان و نیازمندان است، افزود: پایگا ههای جذب حامی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر زنجان آماده ثبت نام از خیران و نیکوکاران برای حمایت از کودکان یتیم و غیر یتیم نیازمند است.

صفری ضمن تشکر از همه خیران و نیکوکارانی که در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند و نسبت به امور نیازمندان ومحرومین احساس مسئولیت می‌کنند، از آن‌ها دعوت کرد از فرصت فراهم شده نیز استفاده کرده و همچون مناسبت‌های ملی و مذهبی دیگر به یاری فقرا و نیازمندان بشتابند.

او با اشاره به اینکه علیرغم چالش‌های اقتصادی، مردم نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی با درک صحیح از شرایط موجود مشارکت مناسبی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد داشته اند، گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به۵۱۲هزار تومان رسیده است.

صفری در ادامه افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۹۶۲ کودک یتیم و غیر یتیم از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند که ۱۲ هزار و ۷۶۴ خیر به عنوان حامی از آن‌ها حمایت مادی و معنوی می‌کنند.
 
انتهای پیام/ر

۲ هزار و ۹۶۲ کودک یتیم و غیر یتیم از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.