مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محسن‌نژاد کشتی گیر هم استانی در مسابقات صربستان نایب قهرمان جهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهدی محسن‌نژاد از شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرد.

حاتمی با بیان اینکه این مسابقات در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در شهر بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار شد افزود: محسن نژاد در دور مقدماتی این وزن ابتدا با نتیجه ۸ بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد.

او با اشاره به اینکه او در این مرحله توانست موخامدکودیر یوسوپوف از کشور ازبکستان را با همین نتیجه شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یابد اضافه کرد: نماینده جمهوری اسلامی در این مسابقات در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۵ بر ۳ پریدون آبولادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی فینال این مسابقات شد.


حاتمی ادامه داد: مهدی محسن‌نژاد در دیدار پایانی این مسابقات به مصاف انور الله یاروف از روسیه قهرمان اروپایی رفت و ۷ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد و با کسب مدال نقره نایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان شد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.