علی زینی وند، استاندار کرمان با صدور پیامی درگذشت پدر شهید احمد بختیاری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی زینی وند، استاندار کرمان با صدور پیامی درگذشت حسین بختیاری پدر شهید احمد بختیاری را تسلیت گفت، متن پیام علی زینی وندبه شرح زیر است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت مرحوم مغفور حسین بختیاری، پدر شهید جلیل القدر احمد بختیاری از نمونه‌های صبر و ایثار، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

پدران و مادران شهدا، مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسوه‌های صلابت هستند که جایگاه ویژه‌ای در مقام قرب الهی و در دل مردم قدرشناس استان کرمان دارند.

بدون تردید مجاهدت فقید سعید حسین بختیاری در تربیت فرزندان مومن و فداکار، تحت آموزه‌های قرآن کریم و مکتب امام حسین (ع)، الهام بخش مردمان این دیار در پرورش نسل‌های حماسه ساز و پیشرو در دفاع از اسلام، ارزش‌های دینی و انقلابی خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهید بختیاری خاصه جانباز سرفراز محسن بختیاری، مردم متدین استان کرمان به ویژه مردم قهرمان پرور شهرستان سیرجان تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال برای آن فقید صالح، رحمت واسعه الهی، علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش، صبرجمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌کنم.

علی زینی وند
استاندارکرمان

حسین بختیاری پدر شهید احمد بختیاری، روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰ پس از گذراندن سال‌ها زندگی پربرکت به دیدار فرزند برومندش شتافت.

بخشی از زندگی‌نامه شهید والامقام:

احمد بختیاری ۱۰ اردیبهشت ۱۳۴۶، در شهرستان سیرجان به دنیا آمد. پدرش حسین، خواربارفروش بود و مادرش فاطمه نام داشت. دانش آموز سوم راهنمایی بود که به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و ۸ مرداد ۱۳۶۲ در مهران از سوی نیرو‌های عراقی به شهادت رسید. پیکر او مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۱، پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار