لبنیات هراز در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از سد تیم سایپا گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال و از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه عصرامروز دو تیم سایپا و لبنیات هراز در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند که هرازی‌ها موفق شدند سه بر دو میزبان خود را شکست دهند

برخلاف دیدار‌های قبل لبنیات هراز این دیدار را با یک تغییر آغاز کرد و مهدی رضایی به جای رضا قرا در ترکیب اصلی قرار گرفت، آلترناتیوی مطمئن که هوشمندانه بازی کرد و تاثیر مثبتی در روند بازی تیمش داشت.

علی رمضانی، علی شفیعی، محمدکاظم غفاری، امیرحسین اسفندیار، امیرخداپرستی، مهدی رضایی و مجتبی یوسفی یاران شروع کننده لبنیات هراز در این دیدار بودند

لبنیات هراز در دو ست ابتدایی بی نظیر کار کرد، اما برخلاف تصور در ست‌های سوم و چهارم با اشتباهات داوری و برخی اشتباهات فردی کار به ست پنجم کشید، اما در ست پنجم لبنیات هراز توانست بهتر کار کند و در نهایت با پیروزی شیرین سه بر دو پایتخت را ترک کند.

تیم هراز با چهاربازی و چهاربرد و۱۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. تیم هراز یکشنبه آینده ۱۶ آبانماه در اصفهان مقابل تیم صدر نشین سپاهان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.