نمایندگان مازندران در هفته نخست لیگ برتر والیبال کشور یک برد و یک باخت کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان کشور از امروز یکشنبه دوم آبان آغاز شد و نمایندگان مازندران عصر امروز در آمل و ورامین به دیدار حریفان خود رفتند.

لبنیات هراز آمل از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) این شهر به دیدار پاس گرگان که امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند رفت و در یک دیدار نزدیک ۳ بر ۲ مقابل نماینده استان گلستان به برتری دست یافت.

شاگردان بهروز عطایی که در لیگ برتر والیبال همیشه حرفی برای گفتن دارند در حالی مقابل تیم تازه وارد پاس گرگان قرار گرفتند که شرایط میزبانی و تجربه نداشتن حریف در لیگ برتر شرایط آسانی برای برد آسان آن‌ها فراهم کرده بود اما حریف گرگانی برای باخت به آمل نیامده بود و در دو ست سوم و چهارم موفق شد با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ مقابل لبنیات هراز آمل پیروز شود اما در مجموع به دلیل شکست در ست های اول، دوم و پنجم بازی را واگذار کرد.

هورسان رامسر نیز در سالن شهید گل عباسی ورامین مقابل شهرداری این شهر به میدان رفت و  ۳ بر ۲  از حریف شکست خورد.

هورسان رامسر در ورامین در حالی به دیدار شهرداری این شهر رفت که بازی پایاپای برگزار شده بود و بلندقامتان رامسری می‌توانستند با کمی دقت برنده این دیدار خارج از خانه باشند.

هورسان اگرچه ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به حریف واگذار کرده بود اما با برد در ست‌های دوم و سوم از میزبان خود پیش افتا اما ورامینی‌ها نمی‌خواستند در خانه شکست بخورند و ست‌های چهارم و پنجم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ بردند تا هورسانی‌های دست خالی از ورامین برگردند

دو نماینده مازندران چهارشنبه ۵ آبان در دومین دیدار خود مقابل هم دربی مازندرانی ها در لیگ برتر والیبال را بازی می‌کنند.

آذرباتری ارومیه، پاس گرگان، پیکان تهران، راه یاب ملل مریوان، سایپا، سپاهان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان، مس رفسنجان، لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر ۱۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.


انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.