مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یاسر بیاتی مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با رقابت ۱۵ تیم در آموزشکده فنی دخترانه شهرکرد با رمز یا «فاطمه الزهرا (س)» از روز چهارشنبه آغاز شد.

او افزود: برای برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال ۳۰ تیم ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۵ تیم موفق به حضور در این رویداد شدند و به مدت دو روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.


بیشتر بخوانید


بیاتی اضافه کرد: تیم‌های شرکت‌کننده سه تا پنج نفره هستند و در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

او اظهار داشت: عناوین تولید محتوا در این رویداد در سه بخش در حوزه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و جنگ‌نرم و عملیات روانی دشمن و طرح شهید سلمیانی است.

بیاتی تصریح کرد: محصولات تیم‌های برگزیده با هدف تجاری‌سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

سید مسعود موسوی معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری گفت: دشمن در قالب سه جنگ سخت، نیمه سخت و هم اکنون جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به کشور است.

او بیان کرد: در جنگ سخت به برکت مجاهدت نیرو‌های مخلص و رزمندگان، بسیج، نیرو‌های مسلح و مردم، دشمن سرکوب شد.

موسوی افزود: در جنگ سخت و نیمه سخت، مرز‌ها و تجهیزات نظامی مورد هدف دشمن بود که در این جنگ دشمن موفق نشد به اهداف خود برسد، اما در جنگ نرم برنامه‌ریزی دشمن بر روی مغزها، افکار و عقاید مردم به خصوص جوانان است که با تغییر باور‌ها به سمت ضربه‌زدن به نظام حرکت می‌کند و در این جنگ نیز ملت ایران با توجه به رهنمود‌ها و منویات مقام رهبری دشمن را زمین‌گیر خواهند کرد.

او اضافه کرد: هم‌اکنون در حوزه فضای مجازی و اینترنت و استفاده از شبکه‌های اجتماعی ۹۰ درصد مردم کشور دارای تلفن همراه هستند که ۷۵ درصد مردم از گوشی هوشمند و ۹۴ درصد مردم از اینترنت استفاده می‌کنند.

موسوی ادامه داد: ۶۸ درصد مردم کشور در شبکه اجتماعی فعالیت دارند و ۲۹ درصد مردم نیز از طریق شبکه‌های مختلف دسترسی به اخبار و اطلاعات دارند و باید برای استفاده بهینه از این فضا از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد و با حضور موثر و خوب بتوان تحولاتی عظیم در این فضا ایجاد کرد تا از ورود دشمن به این فضا و مسموم کردن ذهن مردم جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار