ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی یک کامیون حامل پارچه‌های قاچاق را توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل ۳۰۱ ثوب پارچه قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در یکی از محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

سردار مفخمی شهرستانی افزود: در این عملیات، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در همکاری اطلاعاتی با پلیس استان بوشهر از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق از محور‌های مواصلاتی استان مطلع شدند.

او اضافه کرد: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، سرانجام خودروی کامیون حامل بار قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی استان، شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در تحقیقات اولیه، راننده خودرو با ارائه مدارکی، ادعای جابه جایی بار ضایعات آهن را داشت که در اقدامات تخصصی و فنی ماموران پلیس، مشخص شد که این مدارک جعلی و فاقد اعتبار است.

او ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت و ۳۰۱ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کشف و فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.