فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله لوازم یدکی خودرو و پارچه‌های خارجی قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در عملیات پلیس آگاهی خبر داد.

کشف لوازم یدکی و پارچه قاچاق از زیر بار کاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله لوازم یدکی خودرو و پارچه‌های خارجی قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در عملیات پلیس آگاهی خبر داد.

سردار شهرستانی بیان داشت: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان مرکزی در انجام تحقیقات از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سرانجام کامیون مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن، تعداد زیادی لوازم یدکی خودرو و ۱۷۱ طاقه پارچه خارجی قاچاق که به شکلی ماهرانه در زیر بار کاه پنهان بود، کشف شد.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان اینکه کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان مرکزی ارزش کالا‌های کشف شده در این عملیات را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: این محموله توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده و فاقد مدارک معتبر گمرکی بود که با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی استان مرکزی متوقف شد.

او در پایان با تأکید بر مبارزه مستمر و هدفمند پلیس با قاچاق کالا و ارز در سال جهش تولید افزود: در این عملیات، راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.