استاندار اردبیل گفت: امروز اصلی‌ترین مساله‌ای که می‌تواند در زندگی مردم نقش اساسی داشته باشد، موضوع درآمد پایدار خانواده‌ها و رونق اقتصادی در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تولید و سرمایه گذاری در رونق اقتصادی استان اهمیت ویژه‌ای دارد و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری نیز باید جز اولویت‌های اصلی مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او با بیان اینکه ایجاد اشتغال شاه کلید توسعه اقتصادی و درآمد پایدار برای خانواده هاست افزود: اگر اشتغال پایدار ایجاد شود به دنبال آن توسعه و رونق اقتصادی، افزایش در آمد پایدار خانواده، افزایش ثروت عمومی جامعه و افزایش سرانه درآمد عمومی تحقق می‌یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه به منظور حل مشکلات تولید کنندگان سه شنبه هر هفته جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دراستانداری برگزار می‌شود اظهار کرد: با همکاری و همت همه مسوولان استان باید همه موانع تولید، سرمایه گذاری و مشکلات اقتصادی با حذف سیستم بروکراسی حل شود تا تولید کننده و سرمایه گذار تنها دغدغه انجام فعالیت‌های روزمره خود را داشته باشد و این مساله به افزایش تمرکز آن‌ها کمک می‌کند.

عاملی با بیان اینکه خط قرمز ما تولید و سرمایه گذاری است تصریح کرد: همه مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این مسیر تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات سرمایه گذاری بکار گیرند و در اردبیل باید فرش قرمز زیرپای سرمایه گذاران پهن شود تا امنیت سرمایه گذاری را در استان احساس کنند.

او با بیان اینکه استان اردبیل در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارد گفت: اگر همه مردم و مسولان احساس مسوولیت نکنند و با همکاری و همدلی در راستای افزایش ثروت و تولید و اشتغال گام بر ندارند نمی‌توانیم به شاخص مورد نظر و مطلوب برسیم.

استاندار اردبیل از مردم و مسوولان خواست سرمایه گذاران را برای رفع موانع تولید حمایت کنند و نسبت به افزایش تولید و ثروت در استان اقدام جهادی داشته باشند تا استان اردبیل به جایگاه واقعی خود برسد.

عاملی از سرمایه گذاران بومی و غیر بومی نیز خواست برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان اردبیل هیچ موانعی وجود نخواهد داشت و همه عوامل برای حل مشکلات آن‌ها تمام وقت در خدمات رسانی پای کار هستند.

در این جلسه به تعدادی از پرونده‌ها و مشکلات سرمایه گذاران با حضور نمایندگان آن‌ها و نمایندگان بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی استان رسیدگی و تعیین تکلیف شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.