سقائیان نژاد گفت: تمام تلاش شهرداری این است که مسجد واقع در مسیر پروژه شهیدان برقعی تخریب نشود و باقی بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، با اشاره به سرنوشت مسجد واقع در مسیر پروژه شهیدان برقعی عنوان کرد: تصمیم شهرداری بر این است که این مسجد باقی بماند و بخشی از آن که به ثبت میراث فرهنگی رسیده است تخریب نشود.

 شهردار قم گفت: به منظور حفظ مسجد واقع در مسیر پروژه شهیدان برقعی طرح‌هایی ارائه شده است که البته اجرای آن بر هزینه پروژه خواهد افزود.

سقائیان نژاد عنوان کرد: شهرداری تمام تلاش خود را برای حفظ این مسجد به کار خواهد بست و در عین حال باید مصالحی را نیز دنبال کند که مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

شهردار قم با بیان اینکه اگر در مسئله‌ای چند صدایی وجود داشته باشد نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود، بیان کرد: اختلاف نظر‌هایی که در این زمینه مطرح است به ضرر این پروژه، شهرداری و مردم است، چون هر چه اجرای پروژه‌ها عقب بیفتد با این وضعیتی که در بازار وجود دارد بر هزینه آن افزوده می‌شود و این افزایش هزینه‌ها هم به ضرر مردم تمام می‌شود.

سقائیان نژاد تشریح کرد: اجرای پروژه خیابان شهیدان برقعی حدود ۵۰ سال است که دنبال شده، اما مسجد این منطقه به یکباره دو سال پیش به ثبت میراث فرهنگی رسیده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار