احمدلو گفت:باگازرسانی به ۳۴ واحد صنعتی تعداد واحد‌های صنعتی_تولیدی استان زنجان به ۲ هزار و ۳۹۵ واحد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدلو مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با گازرسانی به ۳۴ واحد صنعتی در نیمه نخست امسال، تعداد واحد‌های صنعتی _تولیدی استان زنجان به ۲ هزار و ۳۹۵ واحد افزایش یافته است.

او افزود: شرکت‌های صنعتی بزرگ و فعال خارج از شهرک‌های صنعتی هم از انرژی گاز استفاده می‌کنند که تجهیز این شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های فعال به انرژی گاز، گامی مهم و اساسی در راستای توسعه صنایع مختلف در استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز طبیعی راهی برای پایداری گاز است و مصرف بهینه آن مخصوصا در فصول سرد سال، دستیابی به این هدف را تسهیل می‌کند.

احمدلو با اشاره به نقش موثر سوخت گاز طبیعی در کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از قطع درختان، همچنین کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، گفت: اجرای عملیات خطوط انتقال گاز در نقاط مختلف استان زنجان برای تقویت و تکمیل زیرساخت‌های گاز به شهرها، روستا‌ها و صنایع، جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های میان‌تقطیر در صنایع عمده استان زنجان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، از مهمترین برنامه‌های شرکت گاز زنجان است.

احمدلو بابیان اینکه گاز ۶۵ درصد سبد انرژی استان زنجان را تشکیل می‌دهد، ادامه داد: این شرکت علاوه بر گازرسانی گسترده به بخش‌ها و مناطق مختلف استان زنجان، توجه ویژه‌ای به افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مشترکان گاز دارد که از جمله این طرح‌ها می‌توان به اجرای پروژ‌های خدمات غیرحضوری و راه‌اندازی سامانه‌های ارائه خدمات الکترونیکی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.