مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان با کمک هیات ناشنوایان این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توزیع بسته‌های معیشتی بین قشر کم‌برخوردار بزرگترین صدقه است و امید می‌رود چنین کمک‌هایی از سوی مردم، خیران و جامعه ورزش بتواند در زنده نگهداشتن امید بین نیازمندان اثر مثبتی داشته باشد.

او افزود: حمایت از اقشار محروم باید همواره در دستور کار باشد و به ویژه ضروری است تا مومنان در شرایط کرونایی با همدلی و شرکت در انجام کارهای خیر و خداپسندانه گامی در راستای حل مشکلات و برخی گرفتاری‌های مالی افراد نیازمند بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در گرامی‌داشت هفته بسیج هم ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان با کمک خیران، هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد و سازمان بسیج ورزشکاران این استان توزیع خواهد شد.

انوشیروانی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همت هیات‌های ورزشی، خیران ورزش‌یار، دبیران سازمان‌های مردم نهاد با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، معاونت امور فرهنگی و جوانان این اداره‌کل از زمان شیوع ویروس کرونا توانسته است بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و ورزشکاران آسیب دیده از این شرایط توزیع کند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.