به مناسبت حماسه تاریخی ۱۳ آبان شبکه استانی جهان بین، برنامه‌های ویژه ای تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت حماسه تاریخی ۱۳ آبان شبکه استانی جهان بین، برنامه‌های ویژه ای تهیه و تدارک دیده است.

او افزود: معاونت سیما با فرارسیدن ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، با برنامه‌های «حماسه» و «چشم انداز» این روز را گرامی می‌دارد.

افشاری نیا اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «چشم انداز» با دعوت از کارشناسان مجرب به بررسی واقعه بزرگ ۱۳ آبان ۵۷ در ایران اسلامی و روز ملی مبارزه با استکبار می‌پردازد.


بیشتر بخوانید


موسیقی تصویر، گزارش‌های مردمی و میان برنامه‌های مناسبتی از بخش‌های این برنامه است که روز سیزدهم آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدامین رضوی، اجرای افشین امانی و گزارشگری محمد یگانگی روی آنتن می‌رود.

برنامه زنده تلویزیونی «حماسه» هم به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشاد صالحی، اجرای سیدجلیل رضوی و زهرا کریم زاده، روز ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با بخش‌های کارشناسی، حضور خواننده در برنامه، موسیقی و تصویر، پیامک و گزارش‌های مردمی، حماسه ماندگار انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان سال ۵۷ گرامی داشته می‌شود.

برنامه‌های «روز نو» و «شب‌های بام ایران» هم به این مناسبت‌های تاریخی می‌پردازند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: معاونت صدا برنامه‌های «حماسه» و «فصل نقره ای» را ویژه مناسبت‌های ۱۳ آبان تهیه و پخش می‌کند.

صحبت‌های موضوعی کارشناس، گزارش مردمی، شعر شاعران، بسته‌های صوتی، کلام امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، خاطرات آن روزها، ترانه و موسیقی، پیامک و تلفن از بخش‌های مختلف ویژه برنامه «حماسه» است که به تهیه کنندگی رحمان داودیان، گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری فریده نادری از ساعت ۹ تا ۱۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

«فصل نقره ای» هم به تهیه کنندگی زهرا اردستانی، روز پنج شنبه ویژه همین مناسبت تولید و پخش می‌شود.

گزارش، معرفی کتاب، ترانه و موسیقی، گفتار موضوعی برنامه که توسط گویندگان به صورت نمایشی اجرا می‌شود، بسته‌های صوتی و آنونس از بخش‌های متنوع این برنامه است که به گویندگی ساغر جعفری و رضا حسین زاده ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه تقدیم مخاطبان نوجوان خواهد شد.

در برنامه‌های «زندگی جاریست»، «موج زنده رود» و «روشنا» هم به این مناسبت‌ها پرداخته می‌شود.

او گفت: معاونت خبر با ۱۵ خبر مکتوب برای خبرگزاری صدا و سیما به مدت ۲۳ دقیقه، ۵ گزارش رادیویی و تلویزیونی به مدت ۱۱ دقیقه و ۲۰ گزارش رادیویی و تلویزیونی از شهرستان‌های ده گانه استان به مدت ۴۴ دقیقه، روز حماسه و استکبار ستیزی ملت غیور چهارمحال و بختیاری را به تصویر می‌کشد.

افشاری نیا افزود: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید ویدئو کست، موشن گرافیک، پوستر، کلیپ و بارگذاری در بستر‌های فضای مجازی این مناسبت‌ها را ارج می‌نهد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار