رییس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار گفت: در سه حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان سه نفر کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،میثم خیرالله زاده رییس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار اظهارداشت: شامگاه سه شنبه در ۲ محور بیجار به زنجان و بیجار به دیواندره سه تصادف روی داد که بر اثر آن‌ها سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و چهار نفر دیگر به شدت مصدوم و توسط فوریت‌های پزشکی بیجار به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

خیرالله زاده افزود: حادثه نخست در حومه روستای "سیدان" روی داد که در آن، یک دستگاه خودرو سواری ال۹۰ واژگونی شد و کودک هشت ساله در دم جان باخت و چهار سرنشین دیگر به شدت مصدوم شدند.

او گفت: در تصادف دوم محور بیجار به دیواندره نیز در برخورد روبرو یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سنگین کامیون، هر ۲ سرنشین خودرو سواری در دم جان باختند.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار  با اشاره به اینکه سومین تصادف هم در محور بیجار به دیواندر و بین ۲ خودرو سواری روی داد افزود: در این تصادف خسارت زیادی به ۲ خودرو وارد شد و سرنشینان آن دچار جراحت سطحی شد.

علت اصلی این حوادث رانندگی توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.