مدیر امور برق شهرستان نیکشهر گفت: حوادث طبیعی و غیر مترقبه از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ میلیارد ریال به شبکه برق این شهرستان خسارت وارد کرده است.

اله بخش بلوچی مدیر امور برق شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: نصب ۱۲۵ اصله تیر، اصلاح و تعمیر ۶ هزار و ۶۶۰ متر شبکه فشار متوسط تخریب شده و اصلاح و تعمیر ۹۵۰ متر شبکه فشار ضعیف تخریب شده از جمله اقدامات مهم انجام شده ناشی از حوادث طبیعی در این منطقه است.

وی ادامه داد: نصب، تعویض و اصلاح ۷۵۰ عدد کنتور، تبدیل سه کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض ۳۰۰ مقره معیوب، نصب ۹۰ عدد کت اوت، نصب و تعویض سه دستگاه ترانسفورماتور و تعدیل روشنایی ۴۲۱ پایه تلسکوپی به میزان ۵۴.۴ کیلووات از دیگر اقدامات مهم انجام شده این امور از ابتدای امسال تاکنون است.

مدیر امور برق شهرستان نیکشهر بیان کرد: احداث ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جهت توسعه شبکه برق شهری و احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جهت توسعه شبکه برق روستایی با بهره مندی ۱۱۰ خانوار از سایر اقدامات انجام شده پرسنل این امور است.

وی به میزان شبکه برق سرقت شده از امور برق شهرستان نیکشهر از ابتدای امسال  تا کنون نیز اشاره کرد و افزود: حجم سیم کشی ناشی از سرقت شبکه برق در این شهرستان ۹۳۰ متر است که این میزان سرقت حدود ۵۰۰ میلون ریال خسارت به شبکه برق این منطقه وارد کرده است.

 شهرستان نیکشهر یکی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت استان سیستان و بلوچستان است و سه شهر فنوج، بنت و اسپکه از لحاظ اداری زیر نظر نیکشهر هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار