مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین هشدار داد: با ورود سامانه هوای سرد و بارشی به استان از اوایل وقت روز چهار شنبه ۱۲ آبان تا اواخر وقت شنبه ۱۵ آبان هوای استان سرد و بارانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بنا بر هشدار زرد صادره از سازمان هواشناسی، از اوایل وقت روز چهار شنبه ۱۲ آبان تا اواخر وقت شنبه ۱۵ آبان با ورود و گذر یک سامانه بارشی و سرد، در اغلب نقاط استان، به ویژه ارتفاعات شمالی شاهد وزش باد لحظه‌ای شدید، بارش باران و گاهی برف در ارتفاعات همراه با رعد و برق و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

مهدیخانی افزود: به کشاورزان توصیه می شود نسبت به جمع آوری باقیمانده محصولات کشاورزی خود اقدام نمایند و تمهیدات پیشگیری از خسارت به محصولات کشاورزی را انجام دهند.

او اضافه کرد: هم استانی‌های محترم هشدار‌های صادره را جدی گرفته و از صعود به ارتفاعات و قرار گرفتن در فضا‌های باز در زمان بارندگی و نیز تردد بی مورد در جاده‌ها و مسیر‌های لغزنده خودداری نمایند.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین  در پایان از هم استانی‌های عزیز خواست حتما از ایمنی وسایل گاز سوز و سلامت دودکش‌ها اطمینان حاصل نمایند تا شاهد بروز تلفات ناشی از مسمومیت با گاز مونو کسید کربن نباشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.