کارشناس هواشناسی گفت: آسمان استان قزوین تا پایان هفته بارانی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی سامانه بارشی که از ۲ روز گذشته وارد منطقه شده همچنان در سطح استان باقی خواهد ماند تا جایی که در برخی ساعات بارش باران و گاهی اوقات رعد و برق و وزش باد دور از انتطار نیست.

وی با اشاره به بارش باران در شب گذشته در برخی مناطق استان از جمله آوج به میزان چهار میلیمتر، خاطرنشان کرد: وضعیت جوی امروز و فردا در سطح منطقه پایدار خواهد بود، اما با توجه به رطوبت موجود، در ساعات بعدازظهر و در برخی مناطق احتمال افزایش ابر و بارش‌های پراکنده وجود دارد.

به گفته این کارشناس هواشناسی، از روز چهارشنبه هفته جاری تا جمعه ورود سامانه بارشی جدید سطح منطقه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد که جزییات آن در روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: به لحاظ دمایی نیز برای امروز و فردا تغییرات محسوسی نخواهیم داشت، اما در روز‌های پایانی هفته کاهش دما در سطح منطقه تا هشت درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

آخوندی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته کوهین با ۶ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۹ تا ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.