شرکت ملی گاز تمام تلاش خود را می‌کند تا زمستان امسال گاز منازل قطع نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،بیگلری سرپرست شرکت گاز مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تمام سعی این شرکت این است که گاز مشترکان خانگی زمستان امسال قطع نشود، گفت: تمرکز شرکت ملی گاز همواره بر رساندن گاز به بخش خانگی بوده است و تلاش می‌شود گاز منازل زمستان امسال نیز قطع نشود.

او افزود: اگر سوخت گاز برای نیروگاه‌ها و صنایع قطع شود، سوخت مایع به اندازه مناسب برای مصرف در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

سرپرست شرکت گاز بر مصرف بهینه گاز در استان تاکید کرد و ادامه داد: ۷۵ درصد گاز استان در بخش خانگی مصرف می‌شود به همین دلیل مصرف بهینه گاز باید الزام عمومی باشد.

بیگلری از اتصال ۵۹ شهر مازندران به شبکه سراسری گاز خبر داد و گفت: ۶۲۵ هزار خانوار شهری و ۴۳۵ هزار خانوار روستایی در مازندران ازنعمت گاز بهره‌مند هستند.

سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی وسایل گازسوز در فصل سرد الزامی است، گفت:رعایت اصول ایمنی به ویژه در بخش اتصالات، دودکش ودریچه‌ها گاز‌های خانگی باید مورد توجه مشترکین باشد.

او از همه مشترکین خواست تا قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی، نسبت به بازرسی و سرویس آن اقدام کنند.

بیگلریان افزود: شرکت ملی گاز ایران در راستای سیاست‌های کلان وزرات نفت مبنی بر بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی، تجاری و اداری را در دستور کار قرارداده است تا با حمایت مالی و فنی از آن دسته از مشترکین گاز طبیعی که دارای سیستم موتورخانه مرکزی گرمایشی هستند، نسبت به بررسی وضعیت فنی آن‌ها به صورت رایگان اقدام کند

سرپرست شرکت گاز مازندران افزود: مشترکین واجد شرایط و همچنین شرکت‌های دارای رتبه ۱ تا ۵ تأسیسات از سازمان برنامه و بودجه و یا شرکت‌های معرفی شده توسط اتحادیه شوفاژکاران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت نام از این سامانه (www.goc.nigc.ir) استفاده نمایند.
انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.