مهران فاطمی گفت: باید با استفاده از طرح‌های ابتکاری موثر و کارآمد عرصه را بر فعالیت افراد متخلف و اخلالگران در بازار تنگ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار استان ضمن قدردانی از جدیت و دغدغه مندی اعضای این کارگروه به واسطه پیگیری‌های مجدانه و دغدغه مندانه مسائل مربوط به تنظیم بازار، گفت: دستورالعمل‌هایی که مبتنی بر تفویض اختیارات به استان‌ها جهت مدیریت بهتر بازار است و در ذیل آن سیاست‌های اجرایی نوشته شده در جلسه، باید به منظور تعمق بیشتر اعضا در اختیار آن‌ها قرار گرفته تا پس از جمع بندی نقطه نظرات در جلسه بعدی، به عنوان مبنا و نقشه راه استان در این حوزه قرار گیرد.

او با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت صاحب نظران این حوزه و بهره مندی از نگاه‌های جدید برای مدیریت بهتر آن، اظهارداشت: پیوند بدنه نخبگانی با بدنه تصمیم گیری می‌تواند بسیار موثر و راهگشا باشد لذا باید جلسه‌ای با حضور اساتید و افراد صاحب نظر برگزار و ضمن استماع استدلال‌ها و نظرات آن ها، از پیشنهادات و راهکار‌های اجرایی آن‌ها استفاده شود.

استاندار یزد با بیان اینکه باید با استفاده از طرح‌های ابتکاری موثر و کارآمد عرصه را بر فعالیت افراد متخلف و اخلالگران در بازار تنگ کرد، خاطرنشان کرد: در پرتو این نظارت ها، باید از اصناف و واحد‌هایی که عملکرد خوبی دارند، تقدیر و با متخلفان برخورد شود.
دکتر فاطمی ادامه داد: در صورتیکه برخورد با متخلفان تبدیل به گفتمانی غالب شده و فضا برای جولان افراد متخلف نا امن شود، می‌توان برنامه‌های این حوزه و مدیریت بر این حوزه را به خوبی پیش برد.

او در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه مدیران باید سازوکار و مدل ارتباط خود با مردم را در تراز دولت سیزدهم تنظیم کنند، گفت: با توجه به شرایط سخت حاکم بر زندگی مردم، امروز بیش از هر زمانی مدیران و مسئولان باید در دسترس مردم و در کنار آن‌ها بوده و در تب و تاب پیگیری و حل مشکلات مردم باشند.

فاطمی با بیان اینکه باید اهتمام خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم، تصریح کرد: برای مردمی که پایبند به انقلاب بوده و در همه صحنه‌ها حاضر و حامی کشور هستند، نمی‌توانیم فعالیت خود را محدود به ساعت اداری کنیم بلکه باید مدیر ۲۴ ساعته باشیم.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار