فرماندار تفت گفت: باید برنامه‌ریزی لازم برای توزیع کالا‌های تنظیم بازار در مناطق روستایی برای استفاده ساکنین آن مناطق در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت در جلسه تنظیم بازار این شهرستان گفت: ضروری است برای بهره‌مندی تمامی مردم شهرستان از کالا‌های تنظیم بازار، برنامه ریزی برای توزیع این کالا‌ها در مناطق شهری به ویژه مناطق روستایی وکمتر بر خوردار شهرستان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: هدف دولت از عرضه کالا‌های تنظیم بازار استفاده اقشار مختلف جامعه به‌ویژه اقشار آسیب پذیر وکم درآمد از این کالا‌ها است و باید با هماهنگی لازم فروشگاه‌های موجود در روستا‌های مناطق مختلف این کالا‌ها در دسترس ساکنین آن مناطق قرار گیرد.

او ادامه داد: عرضه کالا‌های تنظیم بازار در مناطق ییلاقی شهرستان باید به نحوی باشد که ایام میانی هفته این کالا‌ها توزیع شود تا ساکنین دایم این مناطق از این کالا‌ها بهره‌مند شوند و در این زمینه نیز برنامه ریزی مناسب ضروری است.

فرماندار تفت تصریح نمود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در مرکز استان، مشکلی در عرضه مرغ در شهرستان وجود ندارد و مرغ به‌اندازه نیاز شهرستان تأمین‌شده و در اکثر مناطق شهری و روستایی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار