توزیع ۸۰ هزار کیلوگرم آرد در مناطق کم برخوردار خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای ۳ پروژه حمایتی سفره‌های مهربانی در مناطق کم برخوردار و توزیع ۸۰ هزار کیلوگرم آرد در مناطق محروم خبر داد.

علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای ۳ پروژه حمایتی سفره‌های مهربانی با تلاش اعضای داوطلب و حمایت خیرین این جمعیت، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۸۰ هزار کیلوگرم آرد تهیه و از طریق خانه‌های هلال در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

او در ادامه با اشاره به شهرستان‌های مجری این پروژه‌ها افزود: ۱۰ خانه هلال جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های اهواز، ایذه، باغملک و مسجدسلیمان اقدام به توزیع ۲ هزار کیسه آرد به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال کرده اند که این مبلغ از محل حمایت‌های مالی خیرین تأمین و هزینه شده است.

خدادادی اظهار داشت: علاوه بر این تعداد ۲ هزار کیسه آرد دیگر معادل ۸۰ هزار کیلوگرم نیز با حمایت مالی خیرین خریداری و تاکنون حدود ۵۰۰ کیسه آن دریافت و با همکاری بخشداران و دهیاران مناطق زلزله زده اندیکا بین ساکنان توزیع شده است و به محض دریافت باقیمانده کیسه‌های آرد از کارخانه مربوطه نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از حمایت‌های خیرین، یکی از رسالت‌های مهم جمعیت هلال احمر را نقش تسهیلگرانه به ویژه در رفع محرومیت‌های مناطق کم برخوردار توصیف و تصریح کرد: این مهم از طریق خانه‌های هلال قابل پیگیری و اجرا است و جمعیت هلال احمر نیز با توجه به نیازسنجی‌های صورت پذیرفته از طرف اهالی ساکن در همان مناطق و پیگیری موضوع، توان توانمندان را به دست نیازمندان می‌رساند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: توزیع آرد ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.