امام جمعه موقت زرند گفت: نادیده گرفتن جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را درپی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری و امام جمعه موقت زرند با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل  گفت: در حقیقت پدافند غیرعامل، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

او بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و جهاد در پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در رابطه با سیاست‌های کلی پدافند غیرعامل به ویژه شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، یک نوع دفاع است. 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه نادیده گرفتن جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را درپی داشته باشد، به حمله سایبری به سیستم هوشمند جایگاه‌های سوخت اشاره کرد و بیان داشت: در تهدیدات متنوع این امکان وجود دارد که کشور هر لحظه مورد حمله سایبری دشمنان قرار گیرد و ضرورت دارد، زیرساخت‌ها و مراکز ثقل جامعه را در برابر حملات احتمالی ایمن سازیم تا در مواقع اقدام حمله دشمن، دچار هیچ گونه خسارت نشویم.

او ادامه داد:  ایران اسلامی همواره در معرض تهدیدات دشمنان در زمینه‌های مختلف بوده و از آنجا که تهدیدات دشمنان از جنگ نظامی به جنگ نرم تغییر کرده، بنابراین رعایت اصول پدافند غیرعامل برای کاهش آسیب‌پذیری امری ضروری است. 

امام جمعه موقت زرند با بیان اینکه تلاش دشمن بر این است که روی اراده‌ها تأثیر بگذارد و در محاسبات اختلال ایجاد کند، گفت: لازم است نشست‌های تخصصی برا ی رفع این مسائل برگزار شود تا شاهد آسیب نباشیم. 

هفته پدافند غیرعامل امسال از هشتم آبان آغاز شده است و تا چهاردهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.