به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مانور قطع برق سراسری توسط شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در تشریح جزئیات برگزاری این مانور گفت: هدف از برگزاری این مانور حفظ آمادگی مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری در شرایط اضطراری قطع برق می‌باشد.

او با اشاره به اینکه این مانور به صورت سراسری در تمامی شرکت‌های صنعت برق در هفته پدافند غیر عامل اجرا می‌شود عنوان کرد: بر اساس دستور العمل‌ها و ضوابط وزارت نیرو سعی شده است تا اماکن مهم و حساس استان نظیر مراکز زیرساخت، حمل ونقل، مراکز سیاسی و فرهنگی بر اساس اعلام شرکت توانیر، برق این مراکز به صورت همزمان قطع و وضعیت آمادگی مولد‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

او اظهارداشت: مانور سراسری هفته پدافند غیرعامل امسال در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان طبق اعلام شرکت توانیر در حوزه توزیع برق شمال استان در ۱۰ نقطه (استانداری، بانک صادرات، شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل پست، ذغال سنگ، شهرداری، شرکت آب و فاضلاب، شرکت کارتن سازی، راه آهن و فرودگاه) به مرکزیت و فرماندهی دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح با صدور فرمان سراسری به واحد‌های عملیاتی استان آغازشد.

او تصریح کرد:  برق مراکز پیش بینی شده راس ساعت مقرر قطع و پس از یک دقیقه تامین برق این مراکز از طریق مولد‌ها و ژنراتور‌ها انجام شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار