سلمانی گفت: از ابتدای همه گیری کرونا در استان، ۲ هزار و ۲۹۱ یزدی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت:از ابتدای همه گیری کرونا در استان ، از ۲۷۳ هزار و ۳۵۸ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا، بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۰۳ هزار و ۶۱ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده اند.

او ادامه داد:  از ابتدای همه گیری کرونا در استان، ۲ هزار و ۲۹۱ یزدی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

سلمانی از هزار و ۲۰۶ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۳۳۰ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده اند. 

او ادامه داد: از این تعداد، ۳۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۳۰۰ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: ۲ بیمار در ابرکوه، ۲ بیمار در اردکان، ۲ بیمار در بهاباد،۳ بیمار در تفت، ۲ بیمار در خاتم، یک بیمار در مهریز، ۳ بیمار در میبد و ۱۵ بیمار در شهر یزد شناسایی شده اند.

او با اشاره به فوت ۸ یزدی در شبانه روز گذشته ادامه داد: یک بیمار مبتلا به کرونا در شهر اردکان، یک بیمار در اشکذر، یک بیمار در خاتم، یک بیمار در میبد و ۴ بیمار در شهر یزد قربانی کووید۱۹ شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۴۱۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار