رستمزاد با بیان اینکه رعایت الزامات قانونی در بهبود کیفیت،اصلاح وزن چانه و افزایش زمان پخت نان ضرورت دارد گفت:تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جهانگیر رستمزاد ،معاون اقتصادی استاندار ایلام در نشست شورای گندم، آرد و نان استان با تاکید بر رعایت الزامات قانونی در بهبود کیفیت، تنوع در پخت، اصلاح وزن چانه و افزایش زمان پخت نان، خواستار نظارت مستمر صمت، بازرسی، شبکه بهداشت، شرکت غله، اصناف و اتحادیه بر فعالیت نانوایی‌ها شد.

او با بیان اینکه نان بعنوان یک کالای استراتژیک همواره در زندگی مردم تاثیر گذار است، گفت: هر گونه کم کاری در فعالیت نانوایی‌ها موجب نارضایتی عمومی و فراگیر میشود، می‌طلبد که نظارت‌ها دقیقتر و مستمر باشد و با هرگونه سو استفاده در کیفیت، نوع پخت، وزن چانه و زمان فعالیت برخورد و متخلفان پلمب شوند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های اظهار داشت: کیفیت نان در بسیاری از نانوایی‌های شهر ایلام کاهش یافته و روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها هستیم که بازرسان و اتحادیه نانوایی باید نسبت به این مسأله توجه ویژه داشته باشند.

او بیان کرد: در استان با کیفیت‌ترین گندم و آرد در کشور توزیع می‌شود، ضرورت دارد کیفیت نان نیز مطلوب باشد.

 رستمزاد در پایان با بیان اینکه با تشدید نظارت‌ها می‌توان نارضایتی مردم را به حداقل رساند، اضافه کرد: فرمانداری ها، بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی، مراکز بهداشت، اصناف و اتحادیه باید با نظارت مستمر بر نانوایی‌های استان وضعیت کیفیت آن‌ها را با دقت بررسی و نتایج را جهت اقدام لازم به شورای آرد و نان استان اعلام نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.