اصفهان ۱۷ تا ۲۰ آبان میزبان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بنابراعلام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، دراین دوره از نمایشگاه در فضای نمایشگاهی به وسعت ۳۴۰۰ مترمربع ۷۰ شرکت جدیدترین محصولات خود را شامل ریسندگی، بافندگی، بی‌بافت، رنگرزی و چاپ و تکمیل کالا‌های نساجی، تولید مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، دستگاه‌های ریسندگی و بافندگی، خط تولید و تعمیرات و نگهداری این صنعت کالا‌ها و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

در این رویداد اقتصادی تولید کنندگان صنعت نساجی از استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، مرکزی، یزد، تهران، مازندران، چهار محال و بختیاری، البرز، قزوین و همدان در این دوره از نمایشگاه نساجی حضور یافته‌اند.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نساجی اصفهان که با مشارکت انجمن کارفرمایان نساجی استان برگزار شده، حمایت تشکل‌های مختلفی ازجمله میز نساجی، اتحادیه نساجی، کمیته نساجی وابسته به کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان را نیز جلب کرده تا شرایط لازم برای برگزاری یک نمایشگاه تخصصی و باشکوه فراهم آید.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی ساعت ۱۰ تا ۱۸ از ۱۷ تا ۲۰ آبان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.