معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۳۲ مقاله از استان به همایش ملی علمی، پژوهشی سیمای امام رضا (ع) ارسال شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مظفر تیموری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون ۳۲ مقاله از استان به همایش ملی علمی، پژوهشی سیمای امام رضا (ع) ارسال شده است، گفت : آیین اختتامیه این همایش در آذر ماه و همزمان با ولادت حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.

او گفت : هر ساله این جشنواره با شکوه و عظمت خاصی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه رونمایی از پوستر جشنواره همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزار و بازتاب خوبی هم در جامعه و فضای مجازی و خبرگزاری‌ها داشت افزود: کرمانشاه اولین استانی است که این جشنواره به صورت مداوم در آن برگزار و همه اعضای هیات علمی آن از دانشگاه‌های معتبر کرمانشاه هستند.

تیموری افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب از این جشنواره در کرمانشاه انتظار داریم بنیاد امام رضا (ع) توجه ویژه‌ای به این جشنواره در کرمانشاه داشته باشد و مبلغ جوایز را در سال بعد جشنواره بیشتر کنند و از برنامه‌های جنبی جشنواره هم حمایت‌های لازم را داشته باشند.

تیموری گفت: دبیرخانه همایش ملی علمی پژوهشی امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه قرار دارد و نشانی الکترونیکی برای دریافت مقالات و اخبار مربوطه هم portal.shamstoos.ir است.

او گفت: بعد از داوری و در آیین اختتامیه به ۱۲ مقاله برگزیده جوایز نقدی اهدا می‌شود بطوریکه نفر اول مبلغ سه میلیون تومان و نفر دوازدهم هم مبلغ ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.