برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای هنرهای مفهومی در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، از برگزاری سومین جشنواره هنرهای مفهومی به صورت منطقه‌ای در نیمه اول اسفند امسال در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام فاضلی زاد در نشست برنامه ریزی این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کرمانشاه بعد از تهران و پس از گذشت ٢٢ سال دومین و تنها استانی است که جشنواره هنرهای مفهومی برگزار کرده و این جای بسی خوشحالی و مباهات برای هنرمندان کرمانشاه دارد.

او با اشاره به اهمیت حمایت مسوولان دستگاه‌های فرهنگی استان افزود: باتوجه به استعداد و پتانسیل هنرمندان این رشته در کرمانشاه و برگزاری ۲ دوره جشنواره موفق برآن شدیم که برای سومین سال این جشنواره را بسیار باشکوهتر و عظیم تر و به صورت منطقه ای در غرب کشور برگزار نماییم که این مهم می طلبد دستگاه‌های فرهنگی همکاری و مشارکت شایسته ای با انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه داشته باشند.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر بین حاضرین مقرر شد؛ فراخوان جشنواره هرچه سریعتر آماده و در بین هنرمندان استان های؛ کردستان، لرستان، همدان، ایلام و کرمانشاه برای شرکت در جشنواره منتشر شود.

گفتنی است:پیش از این در سال‌های ٩٧ و ٩٨ جشنواره های هنرهای مفهومی در استان کرمانشاه به همت اعضای انجمن و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شده که با توجه به بازخورد و استقبالی که از این نمایشگاه شد، تصمیم بر این گرفته شد برای سومین بار در نیمه اول اسفند سال جاری و به صورت منطقه ای غرب کشور برگزار شود .

انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه با ٢٠٠ عضو اصلی و ٨٠ عضو فعالی پرتعدادترین تشکل هنرهای تجسمی در استان به شمار می رود که جشنواره ها و نمایشگاه های متعددی را در طول ١٥ سال فعالیت خود در سطح ملی و بین المللی برگزار کرده است.

انتهای پیام/ق



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.