دبیر هیات تنیس روی میز شهرستان اشکذر گفت: این شهرستان استعداد‌های کم نظیری در رشته تنیس روی میز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دهقانی اشکذری دبیر هیات تنیس روی میز شهرستان اشکذر با اشاره به وجود استعداد‌های درخشان و بسیار خوب در همه رشته‌های ورزشی این شهرستان به ویژه رشته تنیس روی میز گفت: هیات تنیس روی میز شهرستان اشکذر در سال‌های قبل و در دوران قبل از کرونا اقدام‌های بسیار خوبی را در حوزه تنیس روی میز و خرید تجهیزات انجام داده است.

او بیان کرد: استعدادیابی طرح هوپس همزمان با سراسر کشور و استان در دو گروه دختران و پسران یکی دیگر از اقداماتی بوده که از سوی این هیات ورزشی انجام شده است.

دهقانی گفت: این اقدام‌ها همراه با کشف استعداد‌های درخشان و بی نظیر در سنین مختلف در این رشته بوده و زهرا سادات ذبحی به عنوان استعداد کشف شده در قالب نماینده استان یزد به مسابقات کشوری رامسر و اصفهان اعزام شده است.

او تصریح کرد: شهرستان اشکذر جزء شهرستان‌های پیشرو در رشته تنیس روی میز است و برگزاری مسابقات استانی، حضور مربیان و تنیس بازان جوان و با استعداد و در راس همه این ویژگی‌ها تجربه و تخصص بالای هیات تنیس شهرستان از جمله نقاط مثبت برای معرفی این شهرستان به عنوان مرکز مستعد در استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.