سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : بحث گردشگری کشاورزی به عنوان یکی از جذابیت‌های جدید مورد توجه قرار گرفته و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به این حوزه ورود کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جبار گوهری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه به لحاظ ظرفیت‌های کشاورزی و باغداری از جمله قطب‌های کشور است.

او گفت : باتوجه به تنوع و گستردگی محصولات کشاورزی و باغداری در استان و وجود این محصولات به صورت چهار فصل، این حوزه جذابیت ویژه‌ای برای گردشگران دارد.

گوهری افزود: معاونت گردشگری کشور در ادامه مجوز‌های ۱۶ گانه‌ای که صادر می‌کند، به تازگی دستورالعمل گردشگری کشاورزی را به استان‌ها ابلاغ کرده است و برای اجرایی شدن این موضوع، اولین جلسه کمیته فنی گردشگری کشاورزی استان کرمانشاه را برگزار کردیم.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل باید از سوی این اداره کل تنها پروانه بهره‌برداری برای متقاضیان صادر شود، افزود: برای توسعه گردشگری کشاورزی باید برای گردشگران در کنار امکان بازدید، خدمات رفاهی مناسب فراهم شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.