رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: با وجود ۳۷ سونولوژیست در شهر همدان، خوشبختانه با کمبود سونولوژیست مواجهه نیستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا مدرکیان رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: مشکل شهر همدان تعداد مراکز خدمات درمانی نیست بلکه مشکل ما مراجعات غیر ضروری مردم، به پزشک است.

او با بیان اینکه در شهر همدان روزانه ۲۰ هزار نفر برای درخواست خدمات درمانی اقدام می‌کنند که این آمار برای شهر ما، خیلی زیاد است، افزود: آمار جمعیت پزشکان نسبت به بیست سال پیش سه برابر شده است و همچنین سطح عمومی رعایت بهداشت توسط مردم نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده، اما متأسفانه تعداد مراجعه به پزشک هم به جای کمتر شدن رو به افزونی است.

مدرکیان بیان کرد: یکی از دلایل افزایش تعداد مراجعات به پزشک دیدگاه خود مردم است که اصرار دارند برای هر موضوعی پیش یک پزشک عنوان دار بروند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان با اشاره به علت دیگر افزایش زیاد مراجعات در همدان گفت: برخی از پزشکان هستند که متأسفانه برای خود بازار گرمی می‌کنند و در بحث بیماری کرونا و دیگر بیماری‌ها بیشتر مردم را می‌ترساند که این عامل خیلی تأثیرگذار است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار