رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر گفت: ساختمان اورژانس این بیمارستان پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی دارد و تجهیز و افتتاح آن پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر آناهیتا هیربد مبارکه رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر از تکاپو برای راه اندازی و افتتاح طرح  اورژانس ‏جدیدالاحداث این مرکز درمانی با حضور مقامات کشوری خبر داد و گفت: این طرح  به قدری مهم ‏و حیاتی است که آئین افتتاح آن در حد حضور وزیر بهداشت و درمان است. ‏

او به بررسی روند تکمیل و افتتاح اورژانس جدیدالاحداث بیمارستان امام حسین (ع) با حضور حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی طی روز گذشته اشاره کرد و افزود: قطعاً با بهره برداری از این اورژانس پیشرفته، انقلابی در زمینه خدمات دهی به بیماران تصادفی رخ می‌دهد.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر با بیان اینکه قرار بود یکم شهریور ماه همزمان با روز پزشک شاهد افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر باشیم، اما به تعویق افتاد،  توضیح داد: این طرح  در سال ۱۳۹۵ کلید زده شد و تاکنون در زمینه ساخت و ساز و تأمین تجهیزات با همکاری وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی همدان، حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف آن شده است.

هیربد مبارکه با اشاره به اینکه طرح اورژانس این مرکز درمانی با زیربنای ۲۲۰۰ مترمربع، در حال حاضر در بخش ساختمانی دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی است، اظهارکرد: دکوراسیون داخلی آن ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،  ایستگاه پرستاری، ایستگاه کار، کمدها، میز‌های کار و پرده‌ها نصب شده است.

او با بیان اینکه سیستم هواساز و سیستم نرم افزاری آن مراحل آخر نصب را طی می‌کنند، گفت: منتظر تجهیزات تکمیلی هستیم تا در اسرع وقت نصب شوند.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر با بیان اینکه روند تهیه و نصب دستگاه سی. تی. اسکن با کمک مسئولان ارشد شهرستان پیگیر شد، افزود: نیاز این مرکز به این دستگاه تآیید شده است و در حال حاضر ما در نوبت قرار گرفته ایم.

هیربد مبارکه با اشاره به اینکه در صورت نصب دستگاه سی. تی. اسکن کلیه اقدامات پیشرفته درمانی بیماران مراجعه کننده در همین مرکز انجام می‌شود و دیگر نیاز به مراجعه بیماران به جای دیگر نیست، افزود: این اورژانس ۳۲ تخت بستری و ۶ تخت سرپایی دارد و دستگاه‌های ساکشن مرکزی و اکسیژن ساز نیز نصب شده است.

او به وجود امکاناتی، چون داروخانه، رادیولوژی، سونوگرافی، طب اورژانس، گچ‌گیری، اتاق عمل سرپایی، ویزیت پزشک متخصص و جراح مقیم در این مرکز درمانی اشاره و تصریح کرد: بیمارستان امام حسین (ع) ملایر سال‌هاست که به عنوان "بیمارستان تروما " در استان به بیماران تصادفی، خدمات رسانی می‌کند.

منبع :ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.