گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از حضور ایشان در مناطق زلزله زده اندیکا را در فضای مجازی منتشر کرد:

"رئیس‌جمهور بدون اطلاع قبلی به منظور بازدید و رفع مشکلات مناطق زلزله زده اندیکا به استان خوزستان سفر کرد.

وی پس از ورود به فرودگاه دزفول بوسیله بالگرد به مناطق زلزله‌زده اندیکا و روستای سرشط رفت و از بخش‌های مختلف این شهرستان و اقدامات امدادی و کمک‌رسانی به مردم بازدید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین در جمع مردم زلزله‌زده بخش «چلو» حضور یافت و در فضایی صمیمی پای سخنان و درد دل‌های این مردم نشست و از نزدیک در جریان خسارات وارده به آنان و نیازهایشان قرار گرفت."

پست رئیسی

صفحه رسمی غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه با انتشار تصویری از انتصاب رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور خبر داد:

استوری اژه ای

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدابراهیم میرباقری را تسلیت گفت:

استوری قالیباف

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری توئیتی را درباره مناطق زلزله زده اندیکا منتشر کرد:

"اسکان موقت در منطقه زلزله زده اندیکا با موفقیت انجام شده و دستور ویژه رئیس جمهور مبنی بر اسکان دائم به مرحله اجرایی رسیده است."

توئیت مرتضوی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار