گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

 

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت:

"امروز همراه با رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در سازمان اقتصادی کوثر از نسخه آزمایشی سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) رونمایی شد. تمامی افراد شاغل در این مجموعه اقتصادی بنیاد شهید که به نظر خودشان یا دیگران توانایی عضویت در هیئت مدیره شرکتهای تابعه کوثر را دارند می توانند در این سامانه به آدرس http://www.modiran.ecokowsar.ir ثبت نام کنند تا پس از طی مراحل احراز صلاحیت و انجام آزمون های مدیریتی در این سمت ها مشغول به کار شوند".

پست قاضی زاده هاشمی

 

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از ملاقاتش با وزیر خارجه پاکستان خبر داد و نوشت:

"دیدار با آقای شاه محمود قریشی، وزیرخارجه پاکستان"

پست امیرعبداللهیان

 

سید محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیت خود نوشت:

"از صحت نامه «خزانه خالی» خبر ندارم اما دولت روحانی بیش از مجوز قانونی، از تنخواه گردان بانک مرکزی استفاده کرده و خزانه را با بدهی 54 هزار میلیارد تومانی تحویل دولت رئیسی داده است".

 

توییت سید محسن دهنوی

 

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران، در صفحه اینستاگرامش پستی را منتشر کرد و نوشت:

"تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری
این مرکز اتاق فکر دولت است"

 

پست غلامحسین اسماعیلی

 

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه در پست اینستاگرامی خود نوشت: 

"در نشست صمیمی با معاون کنسولی و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، موضوعات مهمی بررسی شدند: تسهیل خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور، رسیدگی به وضعیت ایرانیان زندانی، تسهیل خدمات حقوقی و قضایی برای ایرانیان و اتباع خارجی جهت سرمایه گذاری، وضعیت محکومین خارجی زندانی در ایران".

 

پست کاظم غریب آبادی

 

علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امورخارجه، با انتشار تصویری از قرار ملاقات با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در بروکسل نوشت:

"در یک روز شلوغ فعالیت دیپلماتیک در بروکسل، صبح زود با تئودورا گنتزیس، دبیرکل وزیر خارجه پادشاهی بلژیک، در کاخ اگمونت جلسه و صبحانه کاری داشتم. ما در مورد انبوهی از مسائل دوجانبه، افغانستان و سایر موضوعات بین المللی گفتگو کردیم".

پست باقری کنی

 

احمد وحیدی، وزیر کشور در پست اینستاگرامی خود نوشت:

"آئین معارفه آقای علی محمد زنگانه به عنوان استاندار گلستان"

 

پست احمد وحیدی

 

 


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار