نماینده ولی فقیه در استان گفت: ارتش یک پشتوانه قوی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و خدمات زیادی را از ابتدای انقلاب تاکنون به جامعه ارائه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه یک نیروی نظامی قوی، حامی و پشتیبان نظام و کشور است، در بحران‌های طبیعی نیز نیروی پای کار است و خدمات ارزنده‌ای در طول انقلاب به مردم داشته است.

امام جمعه قزوین با تقدیر از خدمات نیرو‌های ارتشی استان قزوین بیان کرد: نیرو‌های ارتشی در استان قزوین همواره در کنار سایر نیرو‌های ارتشی و نظامیِ کشور، هم‌افزایی بسیار بالایی در حمایت از مردم و نظام داشته‌اند و این مهم بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

راهکارهای پیشگیرانه، عامل موثری در کاهش آسیب‌ها در بحران‌ها است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین در دیدار اعضای شورای پدافند غیر عامل استان قزوین اظهار داشت: لشکریان حقیقی میدان پدافند غیر عامل، توده‌های مردم هستند و شما مسئولان، فرماندهان این عرصه هستید و بدون لشکر کار‌ها پیش نمی‌رود.

وی گفت: اگر بخواهیم مردم پای کار باشند، باید امید و اعتمادشان را جلب کنیم و این موضوع به عملکرد همه مسئولان بر می‌گردد و هر چه اعتماد مردم به مسئولان بیشتر باشد، همراهی بیشتری خواهند داشت.

امام جمعه قزوین افزود: هر چیزی که به اعتماد مردم آسیب وارد می‌کند، باید رفع شود و هر چیزی موجب تقویت این اعتماد می‌شود، باید برای ما فرصت طلایی به حساب بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: اگر امید و اعتماد در مردم قوی باشد، فرصتی برای تقویت آرمان‌های متعالی دینی و الهی می‌شود، اما اگر طوری شود که مردم باور‌ها و اعتمادشان ضعیف شود، اتفاق دیگری رقم می‌خورد.

وی، هم‌افزایی مسوولان و متولیان حوزه پدافند غیر عامل با سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها را امری مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همراهی و هم‌افزایی با سازمان‌ها و نهاد‌هایی نظیر بسیج، سپاه و سازمان‌هایی نظیر مدیریت بحران، کار را برای تحقق اهداف پدافند غیر عامل فراهم می‌کند و این مهم امری ضروری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.