۷۰۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن هزینه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیف‌الله فیاضی بروجنی رئیس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز بروجن گفت: برای احداث مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی خیر نیک‌اندیش حاج علی‌محمد رجالی هزینه می‌شود.

او تاکید کرد: عملیات اجرایی مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن بهمن‌ماه سال گذشته در محله الهیه این شهر آغاز شد که این ساختمان خیری در زمینی به وسعت ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع شامل یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع تجاری و هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع مسکونی و با زیربنای حدود ۱۹ هزار مترمربع در قالب دو بلوک شش طبقه‌ای و هر بلوک با زیربنای ۹ هزار و ۲۷۱ متر مربع احداث می‌شود.


بیشتر بخوانید


فیاضی، واحد‌های مسکونی در این طرح را دارای ۱۰۰ تا ۱۳۵ متر مربع زیربنا، دو تا سه اتاق خواب و تجهیزات و امکانات نوین اعلام و اضافه کرد: واحد‌های این طرح پس از بهره‌برداری در دوره‌های دو ساله در اختیار کارگران و نیازمندان بدون مسکن قرار می‌گیرد.

او، پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی مجتمع مسکونی خیری ۱۱۰ واحدی بروجن شامل اجرای فونداسیون و ستون‌های پارکینگ را ۲۰ درصد بیان کرد و ادامه داد: این طرح سه تا چهار سال دیگر تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

فیاضی گفت: برای طرح ۲۴ واحدی ایتام امام زمان (عج) بروجن نیز ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی خیر نیک‌اندیش حاج سید مصطفی طباطبایی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.