تیم رایکا بابل در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال، امروز مهمان تیم شاهین بوشهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه ۹ آبان با انجام ۷ بازی در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میهمان تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

پیروز قربانی سرمربی جوان رایکا بابل که سومین حضور خود را در فصل جدید لیگ یک و در قامت سرمربی بر روی نیمکت رایکا تجربه می‌کند در صدد این است تا دومین پیروزی خود را در بوشهر جشن بگیرد.

ریکا‌های بابلی که فصل را خوب شروع کردند، با ۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و با برد هفته گذشته مقابل ماشین سازی از انگیزه‌های بالایی برخوردارند، با اتحاد کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم داده اند و در اندیشه این هستند تا در بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر به برد مهم و ارزشمند خارج خانه دست پیدا کنند و دل هواداران بابلی را شاد کنند.

در آن سوی میدان نیز تیم شاهین شهرداری بوشهر که تا دقایق پایانی شروع فصل جدید حضورش در این فصل رقابت‌ها مشخص نبود و سرانجام دو روز قبل از شروع مسابقات حاضر به تیمداری شد با مهدی قنبری بومی کارش را اغاز کرد و با دو باخت به استقبال تیم رایکایی می‌رود تا نتایج بد هفته‌های اول را در خانه جبران کند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار