مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بهاره بدیعی بانوی ورزشکار استان قهرمان پاورلیفتینگ بانوان و اورال نوجوانان کشور شد.

ادهم کرد زابلی مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور به میزبانی یاسوج برگزار شد که بدیعی قهرمان مچ‌اندازی آسیا و نماینده شایسته و توانمند این استان توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی ادامه داد: این بانوی شایسته سیستان و بلوچستان که در دسته وزن ۷۶ کیلوگرم نوجوانان با ثبت مجموع ۳۴۳ کیلوگرم علاوه بر کسب مقام اول رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان تیکنیکترین شرکت کننده و با اقتدار قهرمان قهرمانان شد و تحسین همگان را در پی داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این ورزشکار نشان داد که از پتانسیل خوبی در ورزش‌های قدرتی برخوردار است و همچنین مچ‌اندازی در پاورلیفتینگ استعداد خوبی دارد.

وی تصریح کرد: با اعلام نایب رییس بانوان فدراسیون بدنسازی کشور بدیعی با ثبت رکورد‌های لازم جواز شرکت در رقابت‌های برون مرزی را کسب کرده و بزودی با حضور در تیم ملی بار دیگر ثابت خواهد کرد که نماینده شایسته‌ای برای بانوان استان در رقابت‌های جهانی و آسیایی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار