برای کمبود نیروی کار بومی استان سمنان تدبیر شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: واحد‌های صنعتی استان به دلیل کمبود نیروی کار متخصص ناچار به جذب نیرو از استان‌های همجوار هستند که تدابیری در این خصوص باید اندیشیده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در آیین افتتاح ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با حضور غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایرانگفت: : علت کمبود نیروی کار متخصص در استان سمنان بررسی شود، زیرا نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی یک واحد صنعتی و لازمه رشد آن است.

او افزود: اتاق بازرگانی استان سمنان در سال ۷۳ با ۵۰ کارت بازرگانی تشکیل شد و تا یک سال گذشته در ساختمانی کوچک فعالیت می‌کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: این اتاق اکنون دارای یکهزار و ۵۰۰ کارت بازرگانی است که ۵۷۰ کارت معتبر است.

جمعه‌ای با قدردانی از همکاری و حمایت‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در احداث ساختمان اتاق بازرگانی سمنان و با اشاره به کم‌آبی بحرانی در استان، گفت: زمینه توسعه اقتصادی و صنعتی صنایع آب‌بر در استان سمنان به هیچ عنوان نباید فراهم شود.

جمعه‌ای بیان کرد: سمنان ششمین استان پهناور کشور و دارای زمین‌های مناسب سرمایه‌گذاری است که در صورت مرتفع شدن مشکل کم‌آبی ظرفیت ویژه‌ای در کشور محسوب می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: واحد‌های صنعتی استان همواره در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود پیشگام بوده‌اند، اما شرط تحقق بیشتر آن، برخورداری از اقتصاد قوی است.

احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان در ورودی غربی شهر سمنان، با حضور شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، در زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع از سال ۹۳ آغاز و امروز افتتاح شد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.