دادستان تهران از رسیدگی به موضوع تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد توسط نماینده مجلس از جنبه عمومی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، علی القاصی مهر دادستان تهران در پی اقدام ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد مبنی بر تخریب بخشی از دیوار دانشگاه آزاد این شهرستان، در پاسخ به سوالی در مورد این موضوع به خبرنگاران گفت:از آنجا که دانشگاه آزاد یک نهاد غیرخصوصی و عمومی است و اموال و سرمایه آن به عنوان سرمایه عمومی محسوب می‌شود با توجه به ماده پنج اساسنامه دانشگاه آزاد و تبصره ذیل آن موضوع از باب حق عمومی پیگیری و برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

بنابراین گزارش، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز در این زمینه با اشاره به نامه رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد به فرمانداری و ارسال رونوشت آن به دادسرا گفته بود که به دادستان نجف آباد تاکید شده که اقدامات تصرفی تا طی شدن مراحل قانونی متوقف شود و برای انجام تشریفات قانونی، پیگیر موضوع باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
حتما و حتما و حتما یکی از نکبتهایی که به جان ملت ایران افتاده همین عبارت «طی مراحل قانونی»و تشریفات و کاغذ بازیهای مزخرف و لاکپشتی اداریست که این اقدام نماینده انقلابی ان شا الله شروعی بر پایان ان باشد
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۱۸:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کار نماینده جرم آشکار بوده است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
آقای داستان محترم ،،، لطفا بعد از این همه گزارشات کمیسیون اصل نود مجلس. در مورد تخلفات گسترده حسن روحانی لطفا. به این مسئله هم ورود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
آقای دادستان.،، مردم منتظر. محاکمه حسن روحانی هستند ،، شما چرا وارد حاشیه میشوید ؟. یه روز. به اسم توهین به مراجع. یه روز به اسم اموال عمومی. حواس مردمو. پرت میکنید از این مطالبه عمومی. ،،. آن کسانیکه در طی هشت سال بیشترین تخلاف. و. غارت بیت المال را. به اسم خصوصی سازی داشتند ،، سرمایه مردم را در. بورس نابود کردن ،، سفره های مردم را خالی کردند ،،. حالا به اسم. حمایت از مراجع. تو روزنامه هایشان جنجال به پا میکنند. تا مطالبه اصلی مردم یعنی محاکمه. حسن روحانی فراموش شود ،،. شما چرا در زمین اینها بازی میکنید ؟
آن. زمانیکه. اینا تو روزنامه. هایشان. به اصل دین و قیام امام حسین علیه السلام. توهین میکردن. مجمع مدرسین حوزه علمیه قم کجا بودن ؟.
چرا دانشگاه آزاد را برای اجرا نکردن قانون محاکمه نمیکنید. ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
در حالیکه قوه قضاییه اعلام کرده شکایتی تاکنون از طرف دانشگاه ازاد وصول نشده دادستان تهران نشون داد کدوم طرفیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اینم از مظاهر قانون گرایی و پرهیز از خشونت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
متاسفانه قوه قضاییه در برابر مدیران دانشگاه آزاد مماشات میکند ، فقط طهرانچی نیست که جواب نمیده بلکه هر کسی از رفقاش رو که با خودش آورده از موضع بالا با مردم و اساتید و کارکنان برخورد میکنند و گویا از کره دیگری وارد دانشگاه آزاد شده اند ! بیش از چندماه است که میخواهم با رییس واحد تهران مرکزی ملاقات 5 دقیقه ای داشته باشم نشده که نشده ! متاسفانه این شیوه طلبکارانه دانشگاه آزاد اسلامی با ورود طهرانچی افزایش یافته است فراموش نکرده ایم که در حادثه اتوبوس دانشجویان در علوم و تحقیقات که باعث کشته شدن دانشجویان شده بود مدیران این دانشگاه طلبکار هم شده بودند !
Iran (Islamic Republic of)
سمنانی
۲۲:۳۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
چرا قوه قضاییه به حیف و میل اموال و سرمایه دانشگاه ازاد توسط مدیران این دانشگاه وارد نمیشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دستگاه. قضا یه پرونده های مهمتری مثل محاکمه دولت قبل ورود کنه. ،، پس کی عدالت باید اجرا بشه ؟