عضو شورای شهر شیراز گفت: با آغاز طرح مزرعه آفتاب گردون به مناسبت هفته وحدت باغ خانواده گلشن هر پنجشنبه میزبان بانوان و کودکان شیرازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، افسانه خواست خدایی نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه آیین افتتاحیه مزرعه آفتابگردون گفت: گروه تربیت_ تفریحی طوبی با هدف رشد خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان در زمینه‌های جسمی، فکری و مهارتی در فضای دل انگیز باغ فعالیت خود را آغاز کرده است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط کرونا و بازدهی کم کلاس‌های مجازی، فعالیت‌های آموزشی خود را در روز‌های پنجشنبه که دانش آموزان و والدین فراغ بال بیشتری برای شرکت در فعالیت‌های فوق برنامه داشته باشند در فضای باز و بستر باغ اجرایی می‌کند.

رییس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: وجود برنامه همزمان برای همه اعضای خانواده مزیت اصلی همایش مزرعه آفتاب گردون است که علاوه بر یک روز شاد و به یادماندنی، خانواده‌ها در فضای مفرح باغ از دوره‌های آموزشی مختلف بهره‌مند خواهند شد.

خواست خدایی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مرتبط با تعالی خانواده، مادر وکودک زیر مجموعه کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز افزود: حمایت از طرح‌هایی با هدف حفظ و ارتقا سلامت روح و روان مادران و کودکان، سبب ایجاد جامعه سالم خواهد شد؛ توجه به این امر باید در راس برنامه‌های فعالان حوزه خانواده باشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان و استقبال خانواده‌های شیرازی این طرح در باغ‌های خانواده مناطق یازده گانه شیراز اجرایی شود.

گفتنی است این طرح با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز، سازمان فرهنگی، بسیج خواهران شهرداری و سایر موسسات فرهنگی از جمله موسسه ترنم اندیشه جوان فردا، موسسه فرهنگی هنری سبا، کودکان آشپز پرتلاش، گروه جهادی راهبرد و عمل و موسسه ملائک مهر به مرحله اجرا رسیده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.