همزمان با هشت آبان سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، زنگ استکبار ستیزی در آموزشگاه اندیشه بافق نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق در آئین زنگ استکبار ستیزی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: رشادت‌های نوجوانان غیور ایرانی در دوران دفاع مقدس برگ زرینی بر افتخارات نظام اسلامی است.

او افزود: روحیه استکبار ستیزی جوانان انقلابی، برگرفته از مکتب سیدالشهدا (ع) است و این راه همواره تا پیروزی نهایی ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش بافق بیان داشت: پیشرفت‌های علمی و اقتدار کشور مرهون جانفشانی نوجوانان بسیجی است که جان خود را در این راه فدا کردند و امنیت و آزادگی را برای میهن ارمغان آوردند.

قاسم زاده تصریح کرد: تفکر بسیجی امروز نیاز مبرم جامعه اسلامی است که دانش آموزان باید با درس خواندن و علم آموزی به این مهم دست یابند و آن را در جامعه رواج دهند.

او گفت: نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی با بصیرت و آگاهی دانش آموزان خنثی می‌شود و رسالت بزرگ امروز جوانان و دانش آموزان این است که در مسیر شکوفایی کشور تلاش کنند تا هیچ قدرتی جرات خیال بد برای میهن عزیز اسلامی نکند.

مدیر آموزش و پروزش بافق بیان کرد: دانش آموزان باید با بهره گیری از الگوی شجاعت و رشادت حسین فهمیده در راه خدمت به کشور گام بردارند و آن را تقویت کنند.

نمایشگاه عکس شهدا، سرود و دکلمه خوانی از آئین گرامیداشت روز بسیج دانش آموزی در بافق بود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.