حجت الاسلام سعادت فر گفت: مدیری متدین و مدبر است که با حضور در بدنه دولت و مدیریت جامعه، طعم شیرین تفکر و مدیریت انقلابی را به مردم می چشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به پیوست‌های عدالت اجتماعی از نگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: کاهش فاصله طبقاتی و درک مردم از این کاهش فاصله، اصلی‌ترین پیوست عدالت اجتماعی در جامعه است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: امروزه کدام واگذاری طرح‌ها و پروژه‌ها این پیوست‌ها را رعایت می‌کنند و مبنای واگذاری آن کاهش تبعیص و فاصله طبقاتی است؟

او گفت: مسئولان امنیتی و قضایی، اگر به دنبال امنیت پایدار هستند باید به این موضوع ورود کنند تا عدالت اجتماعی در جامعه محقق شود.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: یکی از بزرگترین مزایای عدالت اجتماعی، برقراری امنیت پایدار در جامعه است و یکی از عوامل نارضایتی‌ها و اغتشاشات مردم در طول تاریخ، بی عدالتی بوده است.

امام جمعه بافق ادامه داد: چرا باید یک شرکتی، بخاطر اینکه به نیروی جدید خود حقوق کمتری بدهد، یک شرکت جدیدی وارد کند تا مزایای کمتری به کارگر جدید خود نسبت به کارگران قدیمی بدهد؟

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: باید تمام پروژه‌ها در زمینه‌های شهر، شهروند، محیط زیست و... دارای پیوست عدالت باشد.

امام جمعه بافق با بیان اینکه یکی از مصادیق عدالت اجتماعی، مدیر توانا است بیان داشت: برخی شبهه می‌اندازند که چرا دولت از نیرو‌های سپاه استفاده می‌کنند؟ علاوه بر تربیت درونی، تربیت بیرونی هم است. امروز سپاه بر روی افکار عمومی اثر میگذارد؛ بر روی سازندگی جوان‌ها و انسان‌ها اثر میگذارد؛ عناصر صادراتی سپاه به دستگاه‌های مختلف فراوان است.

او افزود: مدیران سست عنصر بدانند، امروز صادرات سپاه تفکر انقلابی است، مدیری متدین و مدبر است که با حضور در بدنه دولت و مدیریت جامعه، طعم شیرین تفکر و مدیریت انقلابی را به مردم خواهند چشاند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع بنزین گفت: دولتی که در حال کار انقلابی است پشت دشمنان را به لرزه در آورده است و این اقدام دفاع بزدلانه اسرائیل در برابر اقتدار نظام اسلامی در نقاط مختلف دنیاست.

امام جمعه بافق افزود: این اتفاق حمله سایبری نبود، بلکه یک دفاع بزدلانه از رژیم صهیونیستی بود که در چند ماه گذشته دچار چندین حمله سایبری به سیستم دفاعی، روشنایی و... شده بود.

او گفت: هدف دشمن از این کار این بود که می‌خواستند اغتشاشات را دوباره احیا کنند تا خدمات را زیر سوال ببرند، اما به اقتدار نیرو‌های انقلابی و حضور مردمی رییس جمهور و روشنگری‌های خوب صداوسیما این اقدام خنثی شد.

حجت الاسلام سعادت فر عنوان کرد: به دنبال اتهام زدن بهم نباشیم، وحدت را سرلوحه داشته باشیم و تقویت کنیم و در برابر استکبار و ظلم مقتدرانه بایستیم.

امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت روز هشتم آبان شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش اموزی و ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی و دانش آموز، گفت: استکبار ستیزی یک فرهنگ اسلامی است و جمهوری اسلامی برای استیلای حاکمیت الله امده است و نمی‌تواند با شیطان بزرگ سازش داشته باشد.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: امروز استکبار به دنبال این است که فرهنگ مهدویت در جامعه ما کمرنگ بشود.

ضرورت توجه بیشتر خانواده‌ها به مدیریت فضای مجازی و اهمیت دادن به فرزندان، تحقیق بیشتر جوانان برای امر ازدواج و اهمیت مشاوره با اهل فن، فرهنگ انتظار و تشریح ویژگی‌های جوان طراز انقلابی از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار