حجت الاسلام محمدی گفت: رئیس جمهور و همه دولتمردان باید برای مردم بسیار کار و تلاش کنند تا مردم به عملکرد دولت دلگرم شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمدی،امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به آغاز کار دولت جدید و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار هیات دولت گفت: رئیس جمهور و همه دولتمردان باید سختی‌ها را به جان و دل بخرند وبرای مردم بسیار کار و تلاش کنند تا مردم به عملکرد دولت دلگرم شوند. 

حجت الاسلام محمدی هم چنین با اشاره به مسائل و مشکلات مرتبط با کرونا خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان برای کنترل و مقابله با این بیماری تلاش خوبی دارند و در این شرایط نیز انجام واکسیناسیون اصلی‌ترین راه حل مقابله با این بیماری منحوس است، با این حال متاسفانه برخی‌ها به گونه‌ای القا می‌کنند که مردم واکسن نزنند.

او افزود: در این شرایط پیش آمده توصیه مراجع، پزشکان و اندیشمندان، این است که باید واکسن تزریق کرد و در کنار آن باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز در سطح عالی انجام شود.

امام جمعه موقت یزد همچنین به تحولات اخیر افغانستان اشاره کرد و گفت: مسائل افغانستان برای ما مهم است چراکه همسایه ماست و از طرفی هر دولتی بیاید باید حق و حقوق شیعیان را به رسمیت بشناسد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار