لیونل مسی ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن عملکرد ضعیفی را در لوشامپیونه به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لوشامپیونه موفق شد در دیداری حساس و با گل لحظه آخری دی ماریا ستاره آرژانتینی خود تیم فوتبال لیل قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لوشامپیونه را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. نکته جالب این بازی، اما حضور لیونل مسی از ابتدا در زمین مسابقه بود. حضوری که این بار بر خلاف سایر مسابقات پاری سن ژرمن کوتاه مدت بود و مسی تنها پس از یک نیمه از زمین بازی خارج شد.

لیونل مسی، اما شب گذشته پنجمین بازی خود را در لیگ فرانسه تجربه کرد و نتوانست در این بازی هم گلزنی کند و رکورد عجیب و منفی را برای خود ثبت کند.

مسی در ۵ بازی خود در لوشامپیونه آمار صفر گل زده و صفر پاس گل را داشته است آماری که تا کنون از این بازیکن سابقه نداشته است.

هیچ بازیکنی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک فرانسه به اندازه لیونل مسی شوت بدون گل نداشته است. مسی در این فصل ۱۵ شوت به سمت دروازه حریفان زده است که ۴ شوت در چارچوب بوده است و هیچ گلی را موفق به زدن نشده است. این بدترین شروع دوران حرفه‌ای لیونل مسی محسوب می‌شود.

این آمار در شرایطی ثبت شده است که لیونل مسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۳ گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده است و یکی از مهمترین عوامل صدرنشینی این تیم فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار